To flock or not to flock

Flock and a bow tie

Vorig jaar was mijn zus op dit moment hoogzwanger. Ik natuurlijk allerlei dingen aan’t zoeken die ik zou kunnen maken voor mijn toekomstige metekindje. In de Banier vond ik goede, kwalitatieve en betaalbare body’kes. Op internet zag ik al een paar keer een flock-project verschijnen en ik vond dat er nog wel plezant uitzien. Tekenen is niet mijn sterkste kant, dus ik zocht eerst twee simpele tekeningen online. Daarna werden deze netjes uit de flockstof geknipt et voilà…! Netjes opgestreken en dat zag er nog superschattig uit ook, yes.

Nu, ik kende totaal niets van kindermaten en dacht dat ik bodykes gemaakt had die hij direct zou aankunnen… Niet dus. Ochja, het geluk bij baby’s is dat ze er wel ingroeien. Ondertussen hebben ze goed dienst gedaan en raakt hij er zelfs al niet meer in.

1-100D3100

Geef een reactie

