Baby madness

Baby blankets and towels

Sinds Toon er is, ben ik helemaal zot van spulletjes maken voor baby’s. Wanneer er in onze vriendengroep een boeleke bijkomt, kan ik het niet laten een zelfgemaakt item cadeau te doen.
Dekentjes zitten bij mijn favorieten: mooi, gemakkelijk en komt altijd van pas. Op deze website vond ik een makkelijke en duidelijke tutorial over hoe dat precies in zijn werk gaat. Ondertussen maakte ik er al heel wat in alle maten en kleuren. Aan de ene kant een katoentje en aan de andere een fleece’ke. Ik vind het het mooist met paspel, maar da’s ieders persoonlijke mening natuurlijk.

1-100D31002

De dag waarop Toon geboren is, was ik in Eindhoven op de stoffenmarkt. De dag erop zou ik op bezoek gaan en natuurlijk kon ik het niet laten die avond nog snel iets ineen te steken. Het werd een handdoek-cape met een superleuk volkswagenkatoentje! Deze site legt alle stapjes duidelijk uit om tot een mooi resultaat te komen.

2-100D31004
Een gedachte over “Baby madness

Geef een reactie

