Pencil cases

Oh rainy day

Laat ons het erover eens zijn dat het mooie weer ons in augustus in de steek heeft gelaten. Spijtig, want ik begon net een schoon kleurtje te krijgen. Het positieve aan slecht weer is dat er meer tijd is om te DIY’en.

Wanneer ik enkele jaren terug startte met naaien, was een keukenschort mijn eerste project. Het tweede was een pennenzak en ik besloot me daar deze vakantie nog eens achter te zetten, for old times’ sake. Ik heb hier een hele doos vol met prachtige katoentjes, dus ik heb zo’n beetje moeten kiezen welke stof het mooist bij de ritsen paste.

Beginners (of anderen) denken nu misschien “waar kan ik ook zo’n pennenzakje leren maken?”. Awel, hier of daar  bijvoorbeeld. U zult zien dat mijn versie zelfs NOG makkelijker is dan dat! Ik vind zo’n gewone, platte pennenzakjes mooier en makkelijk weg te stoppen. Maar dat is persoonlijk, natuurlijk. Ik ben in elk geval meer dan klaar voor het nieuwe schooljaar!


Pennenzakjes
Geef een reactie

