Back to school

1, 2, 3, … GO!

Jawel, we zijn weer vertrokken. Er is zelfs alweer een week gepasseerd! Het nieuwe schooljaar houdt niet alleen nieuwe klassen, leerlingen en boeken in voor mij. Ik ga vanaf nu ook zelf weer les volgen… Naailes!

Vorige week, 1 september, was de eerste les. Het eerste kleedje dat ik ga maken is de Belladone van Deer&Doe. Ik nam nauwkeurig mijn patroontje over, waarna ik helemaal werd opgemeten en mijn patroon naar mijn maten werd aangepast. Yep, ik was officieel onder de indruk. Natuurlijk kijk ik er al naar uit om mijn stofje te knippen (eentje van Atelier Brunette!) en alles netjes in elkaar te naaien.

Voorlopig dus geen foto’s van de jurk maar stay tuned, het zal de moeite zijn!
Waarvan dan wel foto’s? Want een blogpost zonder foto’s, dat is het toch niet, hé. Wel, van een prachtig bijenstofje dat ik onlangs gekocht heb en komende weken nog een tas van ga maken. De oranje-gele stof wordt de voering en de bruine band is tassenband. Bij Veritas vond ik een leuk accentje voor aan de rits.

 

Foto van 7-sep.-2014

2 gedachtes over “Back to school

Geef een reactie

