Ida tas

Part 1: Bzzzz-Ida

Deel 1 van mijn vorige post is een feit! De tas werd in kleine stukjes en beetjes afgewerkt en ik ga er geen doekjes om winden: I love it!

Het patroon komt uit het boek “Mijn Tas“. Na een eerste probeersel besloot ik dit keer de dunne versie te maken, mét langere hengsels zodat de tas over mijn schouder kan hangen. Dit keer heb ik ook de volledige tas verstevigd met (zowel dikke als dunne) vlieseline, omdat ik het jammer vond dat mijn vorige tas zo in elkaar zakte als er niets in zat. In de binnentas heb ik langs beide kanten binnenzakjes voorzien, waar ik netjes mijn gsm, een balpen en andere prullaria in kwijt kan.

Zowel de buiten- als binnenstof heb ik van Den Depot in Heist. Ook de tassenband komt van daar. De andere benodigdheden haalde ik bij Veritas.

Tas

2 gedachtes over “Ida tas

Geef een reactie

