Ma robe Belladone

Deer&Doe meets AtelierBrunette

Het is al enkele weken af, maar ik heb tot hiertoe de tijd niet gevonden te bloggen. Bij deze dus mijn Belladone-kleedje, patroon van Deer&Doe! Ik koos hier voor een stofje van Atelier Brunette: een dun katoentje met een leuke print. Omdat de stof vrij dun is, besloot ik het kleed volledig te voorzien van een voering.

Deze jurk is mijn allereerste creatie op de naailes. Ik tekende, knipte, stikte, … alles daar. Natuurlijk was ik serieus onder de indruk wanneer mijn patroon volledig werd aangepast op mijn maat, op 2 minuten was dat in orde. Dit keer is het dus een jurkje zoals het écht moet. Volgende project: een blazer uit Burda. Benieuwd wat dat zal brengen!

Belladone

Geef een reactie

