Datura blouse

More Deer&Doe

Oké, ik geef het toe: ik ben grote fan van de patronen van Deer&Doe! Na een (al zeg ik het zelf) mooie eerste Belladone – natuurlijk komen er nog meer – nu ook een topje, de Datura blouse. Ik vind moeilijk shirts die me passen in winkels, dus ik was al een hele tijd op zoek naar een leuk patroon. Op de La Maison Victor Fashion Fair kwam ik bij het rondneuzen dit Deer&Doe patroontje tegen.

Op diezelfde beurs kocht ik bij Mon Depot stof van Strass. Dit is dunne tricot die heel mooi valt, ideaal voor zo’n blouse. De eerste versie heb ik “braaf” gehouden, in één kleur. Omdat mijn naaimachine geen knoopsgaten meer maakt, heb ik de achterkant gewoon toegenaaid en knoopjes aangenaaid. Dat valt niet zo op, vind ik. Er ligt hier in elk geval al stof klaar voor een 2e versie! Ondertussen heb ik bij Mon Depot al enkele keren online besteld. Niets dan positieve ervaringen: goede service, snelle verzending en héél kwalitatieve stoffen.

Omdat het zo’n prachtig weer is *kuchkuch* was het niet zo makkelijk mooie foto’s te nemen. Moest het lukken, probeer ik deze binnenkort te vervangen met iets meer zon.

Datura

Een gedachte over “Datura blouse

Geef een reactie

