Picking up where I left off

Joehoe!

Zo, hier ben ik weer. En verdorie, ’t is lang geleden! Mijn vorige post is van 29 oktober; shame on me!

Wil dat dan zeggen dat ik echt helemaal heb stilgezeten en dat er niets meer van onder mijn naaimachine is uitgekomen in al die tijd? Natuurlijk niet! De volgende post zal het weer volledig gaan over de creaties die ik voorbije maanden gemaakt heb. Maar voor vandaag toch eens iets anders.

Omdat ik gisteren echt terug zin kreeg om te bloggen, deed ik mezelf een boek cadeau: Het blogboek van Kelly Deriemaeker. Het is echt heel leuk geschreven (met mooie lay-out!) en ik had dat toch even nodig om uit mijn blogdip te raken. Ik kocht mijn exemplaar gewoon bij Standaard boekhandel.

Blogboek

Om toch niet helemaal off-topic te gaan, nog enkele foto’s van stoffen die ik gekocht heb.
De eerste is een groen-blinkende wollen stof, gekocht bij Pauli te Leuven.
Ook de tweede is een groene stof. Deze kocht ik bij LanaLotta, ook in Leuven. Zij hebben ook een webshop en in de winkel zelf kan je op regelmatige basis workshops volgen.
De bloemenstof komt van Mondepot. Hele fijne online winkel met prima service! Deze stof is stiekem mijn favoriet.
De laatste stof hoort ooit een jas te worden. Deze kocht ik bij een verkoop van TheFabricSales in Rotselaar.

See you soon!!!Stofjes

2 gedachtes over “Picking up where I left off

Geef een reactie

