Nothing new

Well hello there

Sommigen onder jullie weten wel van mijn vorige blog. Maar ik was daar dus echt niet content van en ik heb dus besloten iets nieuws te maken. Na veel gevloek en gepuzzel (ik ben niet thuis in html-codes en ict-dingskes), begint het hier toch al een beetje degelijk uit te zien. Maar bon, wat ik eigenlijk wilde zeggen: de mensen die mijn vorige blog “volgden”, zullen hier een paar berichten zien herverschijnen. Waarom? Ah, omdat ik best fier ben op een paar dingen die ik gemaakt heb, dus dan mogen die gerust gezien worden, niewaar!

Ik weet wat sommigen denken: “amai, die heeft te veel tijd”, maar dat is spijtig genoeg niet zo. Als leerkracht heb ik inderdaad tamelijk veel vakantie waaronder ik extra creatief probeer te zijn. Vanaf september ga ik naailessen volgen op maandagavond. Veel tijd schiet er helaas niet over tijdens lesweken, maar ik heb toch besloten om me in te schrijven. Als ik dat nu niet doe, komt het er nooit van.

Hier is in elk geval mijn eerste “post”: de bapron-slab. Het is ondertussen al meer dan een jaar geleden dat ik deze gemaakt heb, maar dat maakt niets uit. Mijn zus vond ze heel handig wanneer Toon fruitpapjes moest beginnen eten, want hij kon die niet naar boven trekken en dus ook niet (te hard) smodderen. Wanneer hij wat groter is, ga ik er ook ééntje maken in een maatje groter, maar dan in een dun tafelzeiltje. Als hij dan wil knutselen, kan hij een tof schortje aantrekken.
Het patroontje kocht ik op deze website. Het is een PDF-patroon waarin de stappen heel duidelijk beschreven staan. Ik had ze moeten strijken voor ik foto’s nam… Helaas!

Bapron

Plaats een reactie